Космічний стартап по-житомирськи або із пісочниці — до зірок

 

Про стартапи можна розповідати довго й цікаво, багато говорити. Але так, як теорія мертва без практики, так само й нова справа та успішні стартапи не будуть достатньо вдалими та відомими, якщо про них не розповідати, якщо не бачити прикладів для наслідування і, звісно ж, якщо не докладати максимум зусиль, аби їх втілювати й розвивати. Про це повідомляє “Укрінформ”, пише zhytomyr-trend.in.ua.

Так що, дотримуючись цієї логіки, розповімо про доволі вдалий та пізнавальний житомирський космічний стартап.

Інжинірингова школа в Житомирі

Мова йтиме про вдале й нове починання — інжинірингову школу. Ті, хто мають запал, бажання та цікаві, перспективні ідеї, в цій школі точно знайдуть однодумців, з якими можна в майбутньому працювати навіть у команді, у разі потреби. Безумовно, для багатьох це може стати чудовою можливістю почати власну справу, стартап, котрий в майбутньому буде успішним, корисним.   

1

Нині інжинірингова школа вже може похизуватися інтерактивною пісочницею. Саме це й стало стартовим вдалим проєктом, завдяки якому і дорослі, і діти можуть доторкнутися до космосу, відчути спокій і гармонію, дітвора — знайомитися з планетами сонячної системи; тим, хто хворіє, пісочниця може навіть у реабілітації сприяти.  

Як переконують в школі, одне з основних правил, яке чи не першим мають освоїти стартапери-новачки — бажання й прагнення до змін, зокрема й тих речей та аспектів, які нам не до вподоби і які, зрозуміло ж, нас не влаштовують. Можемо навіть сказати, що це непогане правило для перфекціоністів. Наразі в розробці учасників інжинірингової школи вже декілька проєктів — амбіційних стартапів, автори яких в них дуже вірять; за оптимістичними сподіваннями, ці декілька ідей цілком заслуговують та мають всі шанси бути популярними та гідними конкурентами іншим проєктам. Ми ж хочемо трішки більше та детальніше розповісти про космічну пісочницю.

2

Космічна пісочниця в інжиніринговій школі

Поліський національний університет (ред. колишній ЖНАЕУ) у Житомирі й став місцем, де відкрилася інжинірингова школа, повна назва якої «Noosphere Engineering School». Не останню роль у відкритті школи зіграла співпраця вищезгаданого університету з громадськими діячами, а конкретно з ГО «Асоціація Ноосфера». Після Рівного, Дніпра, Києва та Черкас лабораторія з'явилася й у Житомирі — п'ятому місті.

3

Велика панорама на стіні на космічну тематику супроводжує до інжинірингової школи, куди можна увійти, проходячи довгим коридором; сама ж лабораторія, зауважимо, знаходиться, так скажемо, у «піднебесній» Поліського національного університету — на сьомому поверсі навчального закладу, що є, між іншим, найвищим. Вже сама атмосфера заворожує, налаштовує на космічний лад та дозволяє зрозуміти про велич, незвичність, масштабність майбутніх проєктів, які втілюватимуть в школі.  

Сам же космічний стартап, який вже можна назвати доволі вдалим, пов'язаний, зрозуміло ж, з відповідною концепцією та тематикою. «GalaSAND» — саме таку назву має проєкт. Інтерактивну пісочницю вигадали й розробили на базі навчального закладу самі ж студенти. В подальшому ж пісочницю було передано до дніпровського планетарію. Втім, інжинірингова школа все ж лишила й собі її зразок.

Розробники тішилися, що коли в Дніпрі і дорослі, і діти знайомилися з цією інтерактивною пісочницею на фестивалі, то більшість з них були просто в захваті. Це й не дивно, адже розробка доволі нестандартна, зацікавлює допитливих, кому цікава тема космосу. Тож реакція людей на фестивалі робототехніки лише підтвердила, що пісочниця — проєкт, який вартий уваги. Додамо, що програмне забезпечення для цього стартапу було розроблене студентом-третьокурсником Валентином Українцем, який навчається на спеціальності під назвою «Комп’ютерні науки» вищезгаданого житомирського університету.

4

Заспокійливий ефект пісочниці та реабілітація для хворих

Цінністю пісочниці є її заспокійливий ефект, як для дітей, так і для дорослих, про що свідчить її неодноразове відвідування й педагогами, а також навіть певна лікувальна, реабілітаційна дія: ті, кому особливо важливо працювати над своєю дрібною моторикою рук, розвивати її, у кого з цим проблеми, наприклад, хворі після інфарктів, інсультів, дітлахи з ДЦП. Отож, така інтерактивна пісочниця розрахована навіть на реабілітацію деяких людей, як бачимо. Перевагою цього ж конкретного проєкту є й те, що для нього використаний кінетичний пісок замість звичайного, а це означає, що він не пильний, під час контактування не залишається на руках — на них просто жодних слідів, і, звісно ж, не варто забувати, що такий пісок не розпадається.

Загалом же, поринаючи та вивчаючи неосяжний, дивовижний космос, занурюючись в його атмосферу, цей космічний стартап стане справжньою неймовірною знахідкою. Технологічні особливості стартапу, про який ми розповідаємо, зокрема, ящик з камерою та проєктором, створюють просто дивовижну, доповнену реальність. А все не без допомоги візуального охоплення висоти піску, малюнків кольорів, котрі спрямовані на пісок.

5

Неосяжний космос: вивчення світил та планет

Малеча, приміром, дізнається про Місяць, Сонце, Землю та Юпітер. Наприклад, кратером на Місяці може стати ямка, яку діти викопали в піску. Рух нашої  планети, спалахи на Сонці, Велику червону пляму на Юпітері — все це також можна побачити саме в пісочниці! Та й просторове мислення в малечі також чудово тут буде розвиватися, оскільки у формі гри вони вивчатимуть та дізнаватимуться про поверхню Землі, а також воду, гори, сніг, білі береги нашої планети. Це вкрай захоплююче та пізнавально! До того ж, що зовсім не дивно, і розважальні, і реабілітаційні центри вже виявили цікавість цією розробкою, що налаштовує на те, що проєкт в недалекому майбутньому має всі шанси стати комерційно вдалим!

Ми сьогодні акцентуємо конкретно на цьому проєкті, але хочемо звернутися до читачів з доволі цікавою інформацією і закликом, які можуть знадобитися комусь в майбутньому. Зокрема, очільниця інжинірингової школи Катерина Молодецька зазначає, що головне — бажання, ентузіазм, креативні ідеї, в тому числі й молоді, котра хоче в подальшому пов'язати своє життя, наприклад, з інженерією. Отож, в школі радо чекатимуть та зустрінуть всіх з нестандартним мисленням, оригінальними проєктами, стартапами. І не варто гаяти часу та втрачати можливості тим, хто дійсно має талант, а також працює над ідеями, котрі в майбутньому можуть принести користь суспільству. Та й чого прибіднятися — проявити себе, заявити про власний талант та прославити свій регіон цілком реально. Варто лише захотіти!   

Comments