Збільшення вартості брендів з Житомирської області

Українські торгові марки «золота 100» в порівнянні з минулим роком додала в ціні загалом на 4,7%. Детальніше про зміни вартості брендів Житомирщини розповість Житомир Тренд.

В трійку лідерів «золотої сотні» входить Моршинська в галузі напої (550 мільйонів доларів), Нова пошта в галузі логістика (310 мільйонів доларів) і Розетка в галузі електронна комерція (302 мільйони доларів). В перелік 100 брендів лідерів додалося 15 новачків в розділі найдорожчих.

Три бренди з Житомирської області також ввійшли в перелік «золотої 100». Два бренда з трьох покращили свої позиції в порівнянні з минулим роком.

Лідером з Житомирської області стає бренд пивобезалкогольної галузі «Бердичівське» - 60%. У 2018 році вартість досягала 11 мільйонів доларів, в цьому році показник досяг 18 мільйонів доларів. Бренд піднявся на вісім позицій і тепер посідає 62 місце.

Нагадаємо, ТОВ «Бердичівський пивоварний завод» розташований у місті Бердичіві Житомирської області. Дата заснування броварського виробництва 1798 рік. Для підвищення якості, збільшення обсягів виробництво, керівництво провело масу реконструкцій. Збут орієнтований на Житомирщину. Жоден з сортів броварні не містить консервантів, продукція пивоварного заводу позиціонується як «живе» пиво.

Торгова марка «Рудь» вартістю 7 мільйонів доларів посідає 87 місце, збільшення вартості в порівнянні з минулим роком склала 12,9%. Нагадаємо, в 2018 році бренд посідав 89 місце, його вартість складала 6,2 мільйонів доларів. Компанія заснована в 1981 році, спеціалізується на виробництві морозива, вершкового масла, молочних продуктів, заморожених продуктів.

На такому ж місці в «золотій 100» залишився бренд автозаправки UPG, збільшення вартості відбулося в 13,3%. Бренд зареєстрований в Коростенському районі. В 2018 році вартість склала 4,6 мільйонів доларів, в цьому році досягла 5 мільйонів доларів.

Коментарі