У Житомирщини новий туристичний логотип

Для Житомирської області розробили новий туристичний логотип та вже виготовили першу партію сувенірної продукції. Далі розкаже “Житомир Тренд”

Новий туристичний логотип

За словами директора Житомирського обласного туристичного інформаційного центру Василя Кравчука, наразі, зроблена перша пробна партія “сувенірки” на якій присутній туристичний логотип області, це чашки, футболки та значки. Планується незабаром випуск тематичних браслетів. Було проведено опитування серед мешканців Житомирської області для того, щоб визначити, з чим асоціюється наш регіон у його жителів. Переважна більшість людей дали відповідь, що це щастя. Так і з’явився логотип, на якому написано “Житомирщина. Щастя тут!”. Окрім цього там є елемент, який складається з літер ZT, бо саме так Житомирщину ідентифікують іноземні гості.

Конкурс для визначення логотипу

Кравчук зазначив, що конкурс для визначення логотипу оголошували ще у 2018 році. Ця інформація була опублікована на сайті. Надсилали багато різних варіантів логотипів, багато було і плагіатів, що вже використовуються у різних компаніях. За цей логотип проголосували люди, а саме опитування проводили волонтери. В умовах конкурсу було зазначено, що майбутній логотип має бути простим та зрозумілим. Латиниця, яка використовується в елементах логотипу, обрана була для того, щоб було зручніше іноземцям. 

Скільки це коштує?

У процесі створення нового символу кошти не витрачались, все проводилось на безкоштовній основі. Кравчук каже, що це пробна версія. Планують зібрати відгуки людей, дізнатись їх реакцію, але керівник Центру розуміє, що всім новий логотип сподобатись не зможе, завжди будуть незадоволені. Він зазначає, що зовсім не обов’язково, що саме цей варіант буде остаточним лого. Це, поки, перший варіант, який був оприлюднений, бо досі його взагалі не існувало, як не існувало і сувенірної продукції. 

Керівник туристичного центру відмітив, що до області постійно приїжджають різні делегації, і вони не можуть їм дарувати сувеніри з гербом Житомирської області, тому що у всіх є свої логотипи. Кожне місто, область, провінція мають свій туристичний логотип і Житомирщині теж такий потрібен. Якщо у когось є більш кращий варіант – нехай подають і він буде розглянутий, але тільки безкоштовно. Кравчук говорить, що на це не виділяється фінансування на відміну від інших регіонів України. Тому вони змушені робити саме так.

Він також розповів, що вся сувенірна продукція з новим логотипом виготовлялась за його власні гроші. Каже, що все зроблено за його рахунок, бо там невеликі об’єми та робилось це для того, щоб провести розіграш серед підписників групи у мережі Фейсбук, а також відразу дізнатись про їх реакцію на логотип. 

Очільник туристичного центру також зазначив, що за результатами 2019 року Житомирська область вийшла на четверте місце серед інших регіонів України за кількістю внутрішніх туристів. До цього Житомирщина займала дванадцяту сходинку.

!"

 

Comments

.,.,.,.